Onze leestips: LinkedIn Live, YouTube Kids, augmented reality in Google Maps, artificiële intelligentie in datingapps en augmented reality op reis

This post was originally published on this site

Afgelopen maand konden we rekenen op heel wat lanceringen, nieuwe trends en ontwikkelingen. De uitgelezen kans voor ons om die trends en ontwikkelingen te vertalen naar jou, de ondernemer. Met ons magazine UP-TO-DATE Today bieden we inzichten die de moderne ondernemer helpen om UP-TO-DATE te zijn met het nieuwste van het nieuwste. In dit artikel lees je de belangrijkste tips van februari.

LinkedIn lanceert LinkedIn Live

Begin februari lanceerde het zakelijke social media platform LinkedIn LinkedIn Live. Via LinkedIn Live kunnen gebruikers live video’s… Lees meer.

YouTube lanceert YouTube Kids | Een veilige online ervaring voor kinderen 

Op Safer Internet Day lanceerde YouTube Youtube Kids in België en Nederland. YouTube Kids bestaat al enkele jaren in de Verenigde Staten, maar is vanaf vandaag pas bij ons beschikbaar. Het is ook niet toevallig dat YouTube het kindvriendelijke platform lanceert… Lees meer.

Artificiële intelligentie in datingapps: voorspellen datingapps binnenkort onze perfect match? 

Op 14 februari was het Valentijn, de dag waarop we de liefde en onze liefde voor elkaar vieren. Maar hoe we die liefde vinden is de laatste jaren sterk veranderd. Vroeger leerde we ons lief kennen op een fuif of bij vrienden, vandaag swipen we erop los en gebruiken we verschillende datingapps en -sites. Binnenkort geven datingapps ons… Lees meer.

Navigeren met behulp van Google AR | Augmented Reality in Google Maps 

Vorig jaar, op de I/O ontwikkelaarsconferentie, verkondigde Google dat ze meer augmented reality zouden integreren in hun apps. Het lijkt erop dat ze hun beloften dit jaar nakomen. Google is namelijk begonnen met het uitrollen van… Lees meer.

Touroperatoren vervangen reisgidsen door Augmented Reality

We schreven de laatste tijd al heel wat over augmented reality en de toepassingen voor verschillende sectoren. TUI test momenteel augmented reality in Palma de Mallorca, waar de toeristen zelf op pad gaan en de omgeving ontdekken. Met een AR bril krijgen ze uitleg bij gebouwen en kunstwerken, kunnen de de stad zien… Lees meer. 

Blijf op de hoogte! 

Wil je dagelijks op de hoogte blijven van de belangrijkste trends? Hier kan je ons gratis volgen:

Bekijk hier het hele magazine. 

Contacteer ons

U kan ons steeds telefonisch bereiken tijdens de openingsuren op het nummer +32 (0)11 870 835 of via dit contactformulier. Graag tot ziens.

Start typing and press Enter to search