Welke onderwerpen kan ik plaatsen op mijn blog?

Artikels

  • Maak uw persoonlijke verkiezingscampagne bekend
  • Schrijf over onderwerpen die u en uw kiezers interesseren betreffende beleidspunten en verwezenlijkingen
  • Zet iemand anders of een project eens in de bloemetjes 
  • Vergeet niet uw bijdrages aan de Burgerkrant in uw blog te vermelden

Events

  • Draagt u een bepaald evenement een warm hart toe, kondig dit dan van te voren aan op uw blog (zo wordt uw website ook vermeld bij de zoekresultaten van dit evenement)
  • Was u op een een evenement, maak dan minstens 1 goede foto, schrijf hierover een klein tekstje met o.a. de opkomst, de reacties en vergeet niet de organisatie liefst bij namen te complimenteren

Pers

  • Bent u in de pers verschenen publiceer dit dan zeker op uw blog. Voor veel mensen geldt nog dat wanneer het in de krant heeft gestaan, het dan pas ook echt gebeurd is. 
  • Vergeet niet steeds de bron te vermelden met een link naar het originele artikel

Foto’s

  • Laat op regelmatig tijdstip op een positieve manier iets van u zien
  • Het succes van Facebook leert ons o.a. dat we stiekem wel eens een kijkje nemen in fotoalbums van volslagen vreemde mensen, dus zeker bij bekenden
  • Maak ook eens een fotoreportage van een evenement dat u bezoekt en waarin uw kiezers geïnteresseerd zijn om dit nog eens terug te zien op het internet. 
  • Door bv. een fotoreportage van een voetbalploeg, school of muziekvereniging bij één of ander evenement op uw blog en social media te zetten wekt u al snel de (blijvende) sympathie bij heel wat potentiële kiezers

Video’s

  • Wilt u uw kiezers nog de dag voor de verkiezingen nog even “persoonlijk” toe spreken, laat u filmen en zet het op uw blog. Uw volgers krijgen immers automatisch een bericht.
  • Video is natuurlijk de overtreffende trap van foto! Wanneer iets gefilmd wordt is het net alsof iets vereeuwigd wordt. Zo ook wanneer u zelf iets van een evenement filmt en op uw blog zet. Het is dan ook vanzelfsprekend dat u op meer bezoekers kan rekenen via bv. Facebook met een video, dan met een foto.
En de mogelijkheden om te publiceren worden steeds meer gebruiksvriendelijk en eenvoudiger. Google lanceert volgend jaar de Google bril op de consumentenmarkt waarmee u bv. met een simpele stemcommando een foto kunt maken en meteen publiceren op uw blog/website.

Contacteer ons

U kan ons steeds telefonisch bereiken tijdens de openingsuren op het nummer +32 (0)11 870 835 of via dit contactformulier. Graag tot ziens.

Start typing and press Enter to search